Saturday 16 May 2015

LAB TEST

One of pengalaman ngeri rasanya bila Test tak boleh nak submit . Yela kalau org dengar masalah biasa je pun . weh TEST  weh . hg tau dak apa mana test tu . dah la 10% . dua kali test , dua kali masalahnya sama . WIFI  slow . yang peliknya awat pc aku duduk je slow. org lain okay je . Seriously , MPP  mohon ambil tindakan la. masalah besar kot wifi ni . dah namapun KELAS APLIKASI KOMPUTER . dah tentu tentu nak kena guna internet . bila kelas biasa tak dak la kesah sangat  Ni lab test weh .tak pasal pasal sampai ada yg nangis tak leh submit . k tu sir yang buat dia nangis erh . hahaha aiyokkk sir . hati perempuan tu . Jangan dikacau sangat . kalau kami yang geng sado ni tak pa la. cakap je pape. kami kental, kami kebal . hahaha

Serious Serious , tak puas hati sangat dengan wifi ni . lab test pertama, pehhh best gila buat weh. memang aku faham gila apa sir ajar . Tapi 3 kali kena buat balik atas masalah masalah yg menguji kesabaran . nak nak pulak , internet problem..haishhh sumoah rasa mcm nak campak pc tu . waktu sir ckp ada markah yg rendah, k terasa sbb time tu memang kabut nk mati kau bayangkan 3 kali buat weh . 3 kali ! Labt test 2? hmmm tak yah ckp la. bersyukur bila everything is okay .mulanya la kan .and yakin gila macam aku antara yang siap awal.pukul 9 lebih dah siap . HAPEEE lagi . wifi juga la nk habaq mai ni . kira di pendekkan ceghite , aku org pertama siap aku org last hantar . Dalam hati ightifar banyak banyak . huhhh

No comments:

Post a Comment